donderdag 10 januari 2013

Nog een leeg kaartenrek




Ik kan natuurlijk niet achterblijven en show ook mijn (nu nog lege) kaartenrek! Ik heb dit ideale rek van Annemiek gekregen en ik moet zeggen met alle kaarten die ik tegenwoordig krijg is dat geen overbodige luxe! Hiervoor probeerde ik al mijn kaarten om mijn spiegel heen te hangen, met als gevolg dat ze eens in de zoveel tijd allemaal naar beneden kwamen... maar dat is verleden tijd!

Deze week werd ik op 1 dag verrast met een pakket en 2 kaarten: mijn nieuwe rek, een kaart van mijn zus via Theeduif (blog volgt) en een kaart via postcrossing (blog volgt ook!). De linker en onderste kaart heb ik via postcrossing ontvangen vanuit Taiwan en Belarus, de andere 2 heb ik van m'n zus gekregen!

~ Marieke ~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten